En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

tisdag 27 april 2010

Vita mammelucker..

Min vän L som driver en jättesöt och otroligt inspirerande liten butik i Sörvik kallar till samling av gänget i Vita mammelucker!! Och Tänk vad underbart att träffa likasinnade, -kvinnor mitt i livet.. dricka gott kaffe och prata inredning, familj och allt annat som hör vardagen till. Har sedan länge önskat en pläd till vår säng och ett olivträd till sovrumsfönstret...Så här blev det. Olivträdet kommer att vara vackert i evighet och plädens material och färg är ljuvligt... Vi hade en en toppenkväll!! Längtar redan till nästa gång!!

2 kommentarer:

  1. Va kul, låter super härligt! Och L har det ju så fint i sin lilla butik. Hittade ett på Tizzla, så nöjd. Du får se vad fin jag blir sen. Kram kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Åå så roligt!! Vad glad jag blir!! Jag längtar efter att ses igen... Kram till dig och alla dina kärlekar från mig och farfar K

    SvaraRadera