En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 19 april 2010

Ta daaaa!!

Kolla här!! EN AMAZON!! Och gissa om jag var självlysande av lycka igår!! Ni kan ALDRIG ana vad helt underbart det var att sätta sig i bilen,dra igen dörren med nästan alla ens krafter. BANG! Vrida om nyckeln, gasa lite på känn, känna doften av bensin...och höra motorn tuffa igång och hur 3'' avgassystemet får motorljudet att låta som ljuv musik... Det här är livet. Jag inser hur jag saknar tiden från förr. Men det här räcker långt och det räcker mycket väl. Nu har vi en Amazon på gården och den andra bilen. Ja den kan vi sälja! SMILE!!!

4 kommentarer:

  1. Halloj, mamma!!

    Du skriver så bra! =D
    Jag "längtar" nästan också efter de gamla tiderna :P
    Jag förstog precis att de var en instrumentbräda! haha, kan mer än man tror :P

    Kramis!!

    SvaraRadera
  2. Lina min kärlek, jag är inte alls förvånad att du såg..du har det i blodet!! Puss på dig gumman min

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!!
    Till nya bilen, den har hamnat i helt rätta händer och kommer att bli väl omhändertagen kan jag tänka mig. Du får ut och cruisa i sommar eller ut och glida som våran son säger....
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  4. Hihi!! Den här Amazonen är nog den bändigaste jag kört i heeela mitt liv!! Rätt såå mycket jobb på den.Håhåjaja.. Men det gör INGENTING! Lena. Det här är livet!! Kraam

    SvaraRadera