En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 30 april 2010

Valborg...

När man är "lite av en pyroman" så är det här min bästa avkoppling! Att få elda i tunnan och bara sitta och titta på lågorna är bland det absolut bästa som finns! Om jag vågat hade jag tänt en liten eld intill, dagen till ära. MEn eftersom det blåste lite för mycket, och jag var ensam och eldade fick det vara. Den som väntar på nåt gott! Massor av bilar har varit på utsikten och jag har sett flera rökpelare från olika ställen runt Väsman. Så det är många som har det gott och mysigt! Det är bara att njuta! Vi har haft magsjuka i familjen så det blir en ensam Valborg i år... Och imorgon är det Maj! Underbara månad!!

2 kommentarer:

  1. Vi hade en större majbrasa här hemma. Kram Ebba

    SvaraRadera
  2. Heej söta rara lilla Ebba!! Å vad roligt att du hade en stor brasa hemma!! Kanske kan vi få komma till Dig nästa år när det är Valborg?? Vore jättejättekul! Kraam från extrafarmor M

    SvaraRadera