En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 12 april 2010

Våren är verkligen här....

Har Ni sett något så otroligt vackert??? Jag kunde bara inte motstå frestelsen att fotografera dem...

2 kommentarer:

  1. Men gud, mor min! :O
    Vart hitta du dom där?? :)
    De har du inte visat mej.. :P
    Dom var VÄLDIGT gulliga och fina ialla fall! :D Kram dotra..

    SvaraRadera
  2. Hej piga! Vad gulligt av dig att skriva till mig!! Jag hittade dem när jag var på utflykt med bilen häromdagen. SMILE:):). Du vet!!!

    SvaraRadera