En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 15 april 2010

Det finaste man någonsin kan få...

Se så himla söt den är, dockan som min dotter gjort till mig i slöjden. Jag blev så otroligt glad och överraskad! Kan man egentligen få något finare, än något som är gjort med kärlek och av hennes egna händer.. Jag är verkligen en lycklig mamma.. Tack älskade L. ILY..

2 kommentarer:

  1. Guuuuuuuud så söt! Jag hade dött om jag hade fått den! Så söt! Och så himla kul att få!!! Vad heter han?
    Kram
    Mandelblom

    SvaraRadera
  2. Ja gissa om jag blev glad?? Jag kände både lycka och stolthet...det är faktiskt ett sånt ögonblick jag aldrig kommer att glömma..
    Hans namn...Jag tror faktiskt att han kommer att få heta Elliott..
    Om W varit en pojke ville E att han skulle hetat så!
    Så det kommer att passa oss perfekt. Allihop!
    Vår skyddsängel Elliott..

    SvaraRadera