En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 9 april 2010

Lunch med en vän..

Sedan länge hade vi bestämt, min vän å jag. Att vi skulle äta lunch ihop idag..Men hur blir det när man inte kan äta som vanligt? Vi har inte hörts av eller träffats på en tid, så det kändes väldigt viktigt att ses.. Men min vän. Hon är klok hon. Så över ett par burkar buljongsoppa, bröd och vatten hade vi en jättetrevlig lunch! Och lunchen med henne gav mig kraft och energi så dagen idag blev toppen!Trots misstänkt cholelithiasis.SMILE! "Sanna vänner är aldrig riktigt åtskilda, kanske i kilometer och tid- men aldrig i varandras hjärtan" Tusen tack I-L...

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Hoppas att du känner dig piggare! Jag skulle behöva din hjälp!!! Att sy en grej ute till butiken!! Om det skulle kunna vara ok?
    Kramilikram

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Mandelblomma!
    Självklart ska jag hjälpa dig sy!! Vad spännande! Du vet jag är ju en fena på volanger..smile!! Men jag har på känn att det är annat projekt på gång!! Kramilikram

    SvaraRadera