En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 22 april 2010

Gamla underbara korgar...

De här korgarna har jag haft koll på i många många år. Jag har bara inte varit på det klara med vad jag ska göra med dem. Nu är jag det! Så nu väntar rengöring och kanske... kanske lite färg. Vi får se. På den punkten är jag inte riktigt säker än. Observera hjulen på ena korgen!! Min dotter skrattade och sa: "Mamma, en sån där korg med hjul på, åker ju Lilla Jönssonligan i när dom ska till sin koja!" Vi skrattade tillsammans.. och så kom vi på att det skulle ju passa jättebra när småtjejerna kommer...dom heter ju Jansson allihop..så vi kan ju ha korgen till dem...Lilla Janssonligan!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar