En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!

Imorse när jag var ute sken solen, fåglarna kvittrade och i luften låg doften av vår! Skaren bar mina steg och katterna följde nyfiket efter på min lilla promenad.. Nu väntar våren och med den kommer en ny tid..Heelt underbart!!! Jag önskar Er en jättefin, och riktigt Glad Påsk!! Tack för att Ni finns.

2 kommentarer:

  1. Vad jättefina bilder du har lagt ut. Längtar SÅ efter att få träffa dig på fredag.
    Kram
    I-L

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir när du skriver så!! Tusen tack!! Jag tycker verkligen det är jätteroligt med bloggen! Å på fredag ska vi äntligen ses...undrar vad jag ska hitta på för gott att äta?? Surprise!!

    SvaraRadera