En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 26 april 2010

It´s partytime!!

Åå imorgon ska vi träffas i vår inrednigsgrupp!! Ska bli sååå roligt!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Hittade din blogg genom malins blogg :) Måste verkligen komma och hälsa på dej och se hur du bor, verkar jätte fint. Hoppas allt är bra med dej och att du fått mitt brev. Om du är intresserad så har jag gjort en blogg som ska handla om aupair äventyret, aupairaventyret.blogg.se

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej kära vän!
    Vad roligt att Du hittade hit!! Jättekul!! Ja, jag fick ditt brev i fredags! Självklart är jag intresserad. Det vet du. Du har för alltid en plats i mitt hjärta! Du är en toppentjej och du har såå otroligt mycket bra framför dig.. Vi håller kontakten. Kraam!!

    SvaraRadera