En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 17 april 2010

Söta flickor...

Så otroligt söt de här flickorna är! Det är bilder på tunn tunn plåt, med mitt favoritsnöre, så de kan placeras varhelst jag tycker! Nu är kvällen sen, och jag ska snart göra som den ena flickan... blunda och krypa till kojs med missarna och vänta på en ny dag. Då ska jag nog titta till fågelhusen.. eller fluehusen som det oxå heter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar