En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 12 december 2010

Tredje advent...

Ikväll tänder vi det tredje ljuset.. Imorgon är det Lucia och snart är det julafton. Inte vet jag. SKulle vilja skriva något glatt och inspirerande, men sanningen att säga så känner jag mig inte ett enda dugg glad och inspirerad. Julklappar har jag handlat.. men.. ja inte vet jag. Nä fy katten. Det känns inte alls roligt. SKulle vilja känna tvärtom. Men det går inte. Nu blir det en kopp te med mina kärlekar! Efter det ser jag fram mot att åka till Linde imorgonbitti. Stod nåt på dörren till personalrummet om Luciagröt.. hoppas hoppas julglädjen infinner sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar