En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 17 december 2010

Äntligen fredag...

Det har varit en låång och bitvis himla jobbig vecka...men så är det, och nu när julen närmar sig och jag inte hunnit hälften av vad jag vill, så känns det naturligtvis lite motigare.. men... TUR SOM ÄR.. har jag hittat en gammal goding som får mig danssugen och lite glad. Ha en toppen fredag!! Kraam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar