En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 23 december 2010

Jule- och barnalängtan...

Snart kommer sötnosarna... ååå vad jag har längtat!! Bordet är dukat och maten är nästan klar.. och det är med värme i mitt hjärta och nästan med en tår i ögat av kärlek som jag använder mitt förkläde när jag jobbar på i köket... Det fick jag för några år sedan.. och barnbarnen, även fast de egentligen inte är mina egna.. så betyder de såå himla mycket för mig.. Att ha mina tonåringar här tillsammans med småttingarna, få se dem, ge dem paket och se deras glädje är det finaste som man kan tänka sig. Tack snälla barn, stora och små. För allt ni ger. Nu väntar en riktigt God Jul!!

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Är in o kollar på din sidan, vilka fina bilder du lägger ut på dina arrangemang!
    Det är så kul att följa........

    Hoppas att Du o din familj får en trevlig o rolig jul. Var rädda om Er!

    Kramar
    Suzanne B Larsson

    SvaraRadera
  2. Vd roligt att höra av dig Suzanne!! Hoppas du är Göran Zamora Rallycross :) :) mår jättebra!! Ja, jag tycker det är såå roligt med bloggen.. och så glad jag blir att du brukar titta in ibland! Kraam på er båda!!Ha en jättefin jul och ett riktigt Gott Nytt år!

    SvaraRadera