En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 31 december 2010

Min Amaryllis..

Idag är det nyårsafton.. har varit sängliggande sedan julaftonskvällen.. och det är långt ifrån färdigt än. Doktorn sa att jag fått en tuffare variant på min influensa..Jag är iallafall glad att jag orkar sitta här en liten stund och fundera över något att skriva. För jag vet, att när jag stängt ned min lilla låda.. kommer jag dra täcket över huvudet och bara sova.. nyårsfirandet med några av våra närmaste bästa vänner är förstås lagt på is.. Men vet ni vad?? JO! Trött, snuvig och deppig gick jag upp för att titta till min Amaryllis! Det var som att få ett litet glädjefnatt! Jag hade ställt den bakom en gardin, och hade därför heeelt glömt bort den! OCH SE! SE så fin!! Jag blev verkligen jättejätteglad! Min första Amaryllis!! Lycka!!

2 kommentarer:

  1. krya på dig vännen och jag önskar dig och de dina ett underbart 2011!! kraaam! /anna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Anna...Önskar dig och de dina detsamma!! Kraam

    SvaraRadera