En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 1 december 2010

Kongress 2010..

Imorgon bär det av mot huvudstaden...äntligen är det dags för operationssjuksköterskornas årliga höstkongress. Där träffar man massor med systrar från hela landet, att dela erfarenheter och glada skratt med! Jättekul och supernyttigt! I år blir det lite extra annorlunda för mig. För just nu så förbereder jag mig inför att hålla ett halvtimmes långt föredrag för alla operationssystrar om vårdrelaterade infektioner. Återkommer med rapport! Tåget går 6.05 imorgon..Å verkligt bra är att jag har kollegor med från både Linde och Ludvika. Kommer bli sååå roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar