En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 17 mars 2010

Tappade sugar...och vunna hjärtan..

När jag tittade in här ikväll såg jag att det var många (för mig många) som hälsat på en vanlig onsdag! Jag blir jätteglad när ni hälsar på och tusen tusen tack för era jättefina kommentarer. Det värmer! Min dag idag blev inte som alla andra dagar..det blev en dag för eftertanke... Som ni vet är jag svag för citat...några få ord som säger lika mycket som en hel bok...och jag känner att jag vill dela med mig lite av mina tankar efter dagen som varit... Läs citaten sakta och ta dig tid att fundera, du oxå. "Kunskapen är stolt över att den kan så mycket. Visheten är ödmjuk inför att den inte vet mer" Citat av William Cowper" och... " Bakom om oss är minnen, bredvid oss är vänner och framför oss är drömmar utan slut" Ha en jättefin kväll. Jag säger som min älskade sonhustru T: OVER AND OUT.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej...jag beslutade mig för att ta bort ovanstående, och inte heller publicera de andra kommentarerna som ni lämnat hit.
    Det jag sammanfattningsvis vill säga till er allihop, är att jag är oerhört glad för ert stöd. Och att allt är oerhört tydligt.
    Och jag är helt övertygad: Att vara förberedd. Det vinner i längden. Tack alla. Nu går jag vidare med mina planer.

    SvaraRadera