En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 3 mars 2010

Man blir ju glad i hela kroppen...

I söndags efter att vår stora familj åkt hem efter en jättetrevlig middag med mycket prat, skratt och hjärtefrågor, satt jag mig glad och lycklig vid min dator och surfade runt på olika bloggar. Titta här vad jag hittade på en av dem!! Så efter flera dagars knep och knåp, massor av huvudbry...nybörjarbloggare som man är! med Youtube och program hit och dit. Har jag ÄNTLIGEN lyckats få in en HELT underbar liten film till Er. Alla Ni kära kära vänner som kommer hit till vårt Smultronställe!! Blivande brudar, det är en fantastisk idé! Blivande bröllopsgäster håll i hatten. Man vet aldrig! Höj ljudet, luta dig tillbaka, titta och känn vilken härlig glädje!! Love is in the air...

1 kommentar:

  1. Tjooooheeej,vilken grej det skulle vara!! ;)

    SvaraRadera