En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 12 mars 2010

Bästa koppen...

Nu har jag verkligen hittat en kaffekopp att älska! På en inredningsaffär stod den bara där.. Jag blev förtjust direkt! Jag föll både för motivet och formen.. En röd misse... å texten "fast asleep and far away Cat is napping and mice will play".. Nu nybryggt kaffe, bondkakor och min allraallra bästa inspirationskälla..boken Romantiska hem och inspiration i vitt... Fredag...mmm vad jag älskar fredag....

2 kommentarer:

  1. Jättefin mugg du har hittat! En kopp kaffe tillsammans med boken blir en underbar stund i vardagen.

    SvaraRadera
  2. Heej Mandelblomma! Jaa a..den boken borde finnas i var kvinnas hem...den är så himla fin och man blir glad varenda gång man tittar i den! Vi borde oxå ta oss en kopp kaffe tillsammans nån dag!

    SvaraRadera