En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 8 mars 2010

Få inspiration...

Vi har ju planerat att renovera vår hall nu i vår! Det ska verkligen bli jätteroligt!! Så nu har det införskaffats tapetkataloger så att ideérna som varit i dvala under vintern nu kan börja poppa upp igen. Var sak har sin tid och att inreda och renovera kräver tid och eftertanke. Och ni som känner oss vet att vi sällan har bråttom..smile!! Besökte därför Catrin på stans bästa färgaffär! Det hon inte kan hjälpa till med, det finns inte! Så med fyra kataloger fullmatade med "rätt" tapeter for jag hemöver..Nu ska här funderluras....

2 kommentarer:

  1. God kväll!!!
    Var på tjejkvällen, det var verkligen trevligt.
    Lånade hem en tapetkatalog och nu när jag är ut på din blogg ser jag att vi lånat likadana kataloger, den med rosor. Jag har inte bestämt mig än för vad det blir, har du???
    Dom är ju så söta dom här rostapeterna.
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Heej Lena!
    Vad roligt att Du var dit!! Jag önskar att jag har kunnat gå..
    Jag har inte bestämt tapeter ännu. Men jag tycker mycket om den tapet som du ser överst..den med rosor..
    Visst är det härligt med inspiration!!Man blir så himla glad!
    Kraam Maria

    SvaraRadera