En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 22 mars 2010

Snygga kornischer..

Som ska få pryda sin plats på badrummet!! Jag är så fantastiskt glad att jag kommit på hur det ska bli...har tänkt i evigheter känns det som!! Så imorgon blir det en fixardag med färg och penslar...och till helgen sy och piffa till...underbart!!

2 kommentarer:

  1. Va kul, då kommer vi upp och tittar nån dag. Om jag inte har annat för mig vill säga :-)
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja du..jag skulle förvånas om du får vänta så mycket längre!! Det ska bli såå roligt Hanna!! Kraam Maria

    SvaraRadera