En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 7 mars 2010

Kalas..

Igår checkade vi in på hotell..myste på rummet, och riktigt längtade efter att få gå på kalas!! Vinnarna från Dansbandskampen, The Playtones skulle spela upp till dans! Och vi blev verkligen inte besvikna! Riktigt bra tryck i bas och trummor, härligt tempo och en spelglädje som spred sig ut till oss på dansgolvet! Super!! Så ni buggande vänner. Tveka inte! "dä ä bar å åk"! Dessutom var de himla trevliga att prata med. Jag kunde riktigt se glädjen mellan två musiker när de resonerade ståbas! Så det skulle inte förvåna mig om det snart står en basbjässe i vårt hus. Huvaligen!! Vi hade en toppenkväll tillsammans. Å nu blir det snart Vasaloppsspurt från soffan..

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Jättefin hemsida du har fixat till, det är så roligt att titta på de fina bilderna och att läsa det som du skriver. Du är verkligen KANON bra.
    Jag har köptThe Playtones cd och jag håller med dig den här jättebra.

    Ha en skön helg!
    Kram
    Inga-Lill

    SvaraRadera
  2. Heej min vän!!
    Vad glad jag blir att du tycker om min blogg!! Jag lägger ned en hel del tankar å så på den... Du vet ju hur jag är... Ja, det finns en till som köpt skivan/ smile! Han sitter på kvällarna å lirar för fullt...Nu ska vi ha lite lördagsmys...Jag ringer dig...Tack för att du hörde av dig...blev jätteglad!

    SvaraRadera