En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 8 mars 2010

Inbjudan till tjejkväll..

Vet Ni! När jag träffade världens bästa Catrin på färgaffären, bad hon mig berätta för alla pyssel och inredningsintresserade tjejer att det är TJEJKVÄLL hos dem på onsdag mellan 19-22! Själv måste jag tyvärr gå på andra möten direkt efter jobbet både idag och imorgon...suck..så gå iväg på onsdag oxå. Det går inte. MEN KAN NI SÅ ANMÄL ER!! Det verkade jätteroligt!! Olika leverantörer för färg, golv och tapeter finns på plats, "prova på möjligheter"...kanske kan man få måla något!! Ni kanske kan få lära er måla "shabby chic"- vad vet jag?!! Men Guud så roligt det skulle vara!!Sen skulle de bjuda på nåt lättare att äta. Mums! Tänk er. Färger, penslar å allt annat å bara pigga glada tjejer på ett och samma ställe. Sista anmälningdag 8 mars..men det verkade inte omöjligt att höra av sig den 9 oxå.. Ring 0240-877 58 Bergslagens Golvservice Nordsjö Idé och Design. Kraam till alla Er från mig....

2 kommentarer:

  1. Typiskt att man ska vara som en ballong när sånt där kul anordnas. Ja ja Johnny fick iaf in mattan igår och det blir så himla fint :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det blev fint med mattan!! Jag tror dessutom att det är himla skönt att tassa runt på den oxå...mjuk å go..

    SvaraRadera