En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 4 juni 2011

Knipesgård...

När jag flyttade från huset så trodde jag aldrig att jag någonsin skulle få bo så fint igen. Men ödet ville annorlunda..ett telefonsamtal och så hade jag fått något så himla fint att det överträffade alla mina förväntningar..Nu bor vi alltså här i vårt söta lilla hus inne på en fantastisk gård med tillsammans med fyra andra familjer, som dessutom visade sig vara helt underbara människor!..Så i strålande vackert väder fotograferade jag från våran fina gård..efter att jag lagt ut inlägget ska jag sätta mig i en badenbaden, dricka kaffe och läsa lite Svd och helt enkelt bara njuta av mitt liv.. Ha en underbar dag alla ni som hälsade på hos oss idag! Jag längtar efter att ses... Kraaam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar