En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 22 juni 2011

En glädjens ängel...

Vi hade varsin sten i våra bröst..idag föll de..men det var först när stenen var borta jag insåg med vilken tyngd den funnits där..så nära nära mitt hjärta..nu är den försvunnen, och allt blev liksom gladare, roligare och mycket mycket lättare..det blev så mycket bättre på nåt sätt..inuti. Så nu sitter jag här i min fina vita soffa och tänker tillbaks på kvällen och timmarna med en livslevande ängel..en ängel jag väntat på så himla länge länge..För oss spelar det ju ingen roll att det finns ett x framför.. "Livet är inte dagarna som går...utan dagarna man minns". Tack min älskade s. Nästa vår kommer blåmesen flytta in. På riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar