En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!

Vi firar midsommar på Hagvägen, och jag kan bara säga att det har precis allt! Nu lägger jag ut bilden på blommorna jag och dottern plockade på förmiddagen, sen fortsätter vi må hur gott som helst .. På återhörande! Kraam och Ha en fortsatt skön, rolig och framförallt Glad midsommar!!!

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma, i lite efterskott!!!! Kram Janssons i Harnäs

    SvaraRadera
  2. Heej!! Hoppas ni hade en jättefin midsommar!! Tänkte komma och hälsa på snart! Hör av mig!! Kram från oss på Knipes

    SvaraRadera