En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 25 maj 2011

Ecodriving - glöm det!

Klockan är jättemycket och jag borde gå till sängs... men sitter istället och kollar på rallycrossklipp på Youtube!! Hittade massor!! Kan helt enkelt inte låta bli att dela med mig...börjar med det här från Arvika 2010. Ni får hänga med i en A-final med Fredrik Tiger och hans BMW. För längesen..när det begav sig, satt jag på samma startplatta i min Volvo och väntade på grönt ljus...trots att det som sagt var längesedan, kan jag fortfarande känna den underbara känslan av ljudet från en trimmad motor.. och grus som smattrar mot plåten och bilarna framför eller bakom..varvljud som fyller hela bilen och hur man sitter fastspänd, ett bestämt tag om ratten.. snabba växlingar och slitet mot mål.. ja... minst sagt superhärligt!!! Höj volymen... Se, lyssna och njut, för det här Rallycross! Och det kommer mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar