En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 1 maj 2011

Mer än tusen ord...

Operationsprogrammet var inte så stort i torsdags, så jag hade tur att kunna ta ett par timmars kompledighet.. fick ett fantastiskt erbjudande på min mobil som jag inte kunde motstå; en jättefin resa med underbart sällskap.. Sen väl hemma, en skön dusch och sen 16-årskalas för min Lina. Dom hade lagat tacos och sen fick hon presenter som gjorde henne så glad!! Ordspråket stämmer.. En blomma säger mer än tusen ord! Så vackert.. Tack L.För allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar