En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 4 maj 2011

Istället för gardin..

Det här med gardiner och vad som passar var, är inte alltid så lätt..den här enkla och lite annorlunda lösningen passade jättebra i rummet... jag lindade gröna blad runt två zinkhjärtan, och från att dessa hjärtan suttit på väggen hamnade dom istället i fönstret! Det finns huur mycket roliga saker som helst att pyssla med! Om ni tittar längst ut till höger i bild...ser ni? Det är en gammal fönsterbåge som snart kommer att få en fin plats i rummet intill ena soffan... kommer bli såå fint att få det plats..längtar...

4 kommentarer:

  1. Oh, vad fint det blev i Ditt fönster. Du är duktigt du. Kram på Dig. Inger

    SvaraRadera
  2. Hej Maria, hoppas du läst mina mail. Inför lanseringen av Dalarna.se Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Lena! Klart jag läst mailen!! Med glädje!Det känns himla bra att jag kommit igång med bloggen igen! Jag hör av mig! Varm kram!!

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blev att du tyckte det blev fint med mina specialgradiner :)!! Å du Inger, GRATTIS till rosetterna dina sötnosar vann i helgen!! Ses på torsdag igen!

    SvaraRadera