En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 28 januari 2011

Fredagslåten..

En dag för längesen hörde jag hur J satt och lyssnade på musik som jag inte hört förut.. han sa det var ett band som hette Volbeat... och jag kände hur jag bara MÅSTE lyssna på dem.. och här kommer fredagslåten.. den klassar absolut inte in i Norrgårdens digga dansband som ska förmedla glädje och ett smile!.. utan det är en låt som handlar om en del smärta och att sen komma tillbaks..Den hamnar i kategorin riktigt riktigt riktigt bra musik!!! Återigen. Höj volymen.. å känn... Nu över till att fixa lite inför barnbarnens besök... vi ska åka bob och pulka.. å grilla korv ute nånstans.. å jag ska göra elden!! Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar