En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 29 januari 2011

Smålisorna...

Smålisorna kom igår och livade upp hela Norrgården! Vilken lycka att ha dem!! De fick fatt på min lilla kamera som jag fotar med till bloggen, först tänkte jag att det inte var nån leksak.. men sen tänkte jag snabbt om. Vad skulle det göra? Även om den så gått sönder?? De fotade och fotade skrattade och skrattade! Och nu ikväll när jag gått igenom över hundra kort.. har jag verkligen skrattat.. vilka änglar, vilka sötnosar.. dom har fotat ALLT. Precis allt! Från rumsmattan till nyvaken extrafarmor. Det fotot skall dock jag bespara er underbara vänner som tittar in.. Huvaligen. Skriver några fler rader på våra kärlekar.. titta in där om du vill...

2 kommentarer:

  1. Hihi!! Dom ÄLSKAR att springa runt med kameran o ta kort!! :) Nästan så jag funderar på att köpa dom en varsinn billig kamera!! :) TACK för att dom fick vara vid er i helgen! <3 Puss!

    SvaraRadera
  2. Det var sååå mysigt att ha barnen här! Jag längtar till nästa gång!! Kraam!!

    SvaraRadera