En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 30 januari 2011

Salt och socker...

För en liten tid sen var jag i Stockholm för jobbet.. det gavs liten, men naggande god tid för ett besök på stan! Och Lyckan stod högt i tak när jag och Inger från Norrbotten upptäckte att Housedoctor fanns på andra plan i det gigantiska PUB-huset på Hötorget!. Vi visste inte huuur fort vi skulle ta oss dit! Och minns ni att jag sa att jag gjorde ett litet, med praktiskt fynd där! Här är fyndet! Ett jättefin glasförvaring för salt!! Det kändes bra på nåt sätt att hälla upp saltet och sedan lägga på det fina locket.... enkla saker i vardagen..en känsla av guldkant ..Sen kunde jag inte motstå några små söta flaskor oxå.. men de tar jag fram en annan dag...Tills dess..en ledtråd; Romantiska Ranunklar gör sin underbara däri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar