En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 2 januari 2011

På bästa sätt..

Ska aldrig denna influensa släppa greppet?? Jag försöker pigga upp tillvaron på bästa sätt med lite egenvård! Förutom Täcke, kudde, Ipren, Cocillana och te, har jag en ny bok från Globe med Hanne Vibeke Holst, energigivande musik med min favorit Nanne Grönwall och creme köpt på min favoritbutik Face IT.Få se om det vänder! GOD FORTSÄTTNING!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas Du kryar på Dig snart!

    På torsdag åker jag med mamma o Jan till Lönsboda o hälsar på min bror Martin o hans familj. Dom har dop för lille Max på Söndag.
    Ska bli så skoj, blir ju inte så ofta vi träffas. Martin har 3 barn Wilma, Alice o Max.
    Gissa om kameran ska med...

    /Kram Suzanne(Zamora´s)

    SvaraRadera
  2. HejSuzanne! Ja tänk om den här envisa influensan ville släppa greppet! Men.. samtidigt ska man inte klaga.. Jag kommer ju att bli frisk. Vad roligt att träffa småttingar! Jättekul!Kär försiktigt och ha det så himla bra!! Kram på er och GOd fortsättning!

    SvaraRadera