En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

tisdag 26 januari 2010

Uppleva Formex..

När min vän L frågade mig förra sommaren om jag ville följa med henne på "Formex" till hösten..och la till; Du kommer att älska det!....var jag helt ovetande om vad som väntade mig!
Så i höstas åkte vi på en helt UNDERBAR heldag i Stockholm!
Med stora ögon kunde jag konstatera att det var hur många grossister som helst, både från Sverige och Danmark på ett och samma ställe, med spänning såg vi de nya trenderna, vimlade runt bland massor av inköpare till inredningsbutiker. Stora som små. Vi besökte underbart inspirerande montrar inredda som jättefina rum. Drack kaffe och pratade med vilt främmande människor, men med ett gemensamt intresse. Inredning.
Åååå det var så jättejätteroligt!! Jag är så glad för att jag fick följa med dig.
Det var ett minne för livet. Tusen tack L!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar