En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 10 januari 2010

Att inte ge upp...

Nu sitter vi i stugvärmen och begrundar allt! Söndagkväll, hur kallt och bistert somhelst utanför, arbete och skola imorgon..inget vatten. Som vi har jobbat och hoppats! Men som min man alltid säger; "vi får sova på saken. Imorgon är en ny dag. Det kan ordna sig då". Tack för att Du finns. Du är min kärlek och du är bäst...

2 kommentarer:

  1. Usch vilket h*vete..!! :( Hoppas att det snart är löst,så att ni får vatten!! Kramkram!!

    SvaraRadera
  2. Som jag har sagt: Jag lider med er! Men jag vet att ni fixar det! Jag vet hur jag hade reagerat om det var jag som var du... grrr. Jag ska försöka hitta något som tröst. Det var enklare den gången när katten hade hoppat i din nymålade trälåda.... Nu ska jag fundera ut någonting annat...
    Kram kram

    SvaraRadera