En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 8 januari 2010

Man skulle vara katt...

Här är nån som är avslappnad mitt i alltsammans. Vår Manne...Så skööönt det ser ut!!

1 kommentar:

  1. Heeeeeeeeeeeeeeeej gumman!
    Vad ROLGT att du har kommit i gång med en blogg! SÅ kul att vara inne och titta!! Manne, = Kingen som jag kallar honom är SÅ fin! Jag lider av era frysna ledningar. Jag tycker synd om er! Men jag vet att ni fixa det! Vi hörs sen då!! Kram kram

    SvaraRadera