En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

tisdag 19 januari 2010

Ett litet ljus...

Har ofta tänkt att i ett stort sammanhang, är våra vatten- och avloppsbekymmer obetydliga.. Ikväll tänder jag därför ett ljus, ett litet ljus som ger värme i en vackert frostig lykta i den gnistrande vinterkvällen..ljuset tänder jag för alla små och stora barn i världen som på något vis har det svårt. Mina tankar och mitt hjärta är hos dem just nu. Precis nu.

1 kommentar:

  1. Hej hej
    Nu har jag spanat in din fina blogg! :-)
    Kul att följa er lite...
    Kramar Från Saxenvägen 78

    SvaraRadera