En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 29 januari 2012

Lite ledsen....

...Livet är svårt ibland. Svårt att förstå. Men vad hjälper det att tårar kommer? Nej....jag ska jobba lite med Riksföreningen nu, och sen får det blir lite mys tillsammans vid tvn innan det är dags att lägga sig.. Vet att jag kommer få ligga på hans arm och somna nära...Vakna nära och få möta en ny dag. Jag är tacksam. Det kommer bli bra. Jag vet det. Ulriksbergvattnet jag drack som barn. Det är min dunderhonung idag. Tack mamma och pappa, det har hjälpt mer än en gång ska jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar