En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 22 januari 2012

Hela långa helgen mys....

Körde hem från jobbet i dagsljus, kändes himla skönt! Stannade till i Guldsmedshyttan vid deras lilla ICA-butik, och handlade lite god mat till helgen och susade sen hemåt med dansbandsmusik i högtalarna. Vi pratade en stund och packade sen för att bo i vårt lilla söta hus på Knipes. På vägen dit passade vi på att ta en sväng upp på stan och smet in på Café Engelen för en god fika tillsammans! Blev en tur bland affärerna å sen for vi hem och bodde in oss, lagade mat och landade sedan mjukt och skönt i soffan med en flaska vin. En flaska vin som jag totalt helt överraskande fick av L;s pojkar K och D i julklapp! Jag blev så himla glad!! Och det var så otroligt gott! Så kära läsare ett vin att rekommendera!! TACK K och D! Kram!! Lördagen ska ägnas åt min son J och hans kompis R som kommer på besök, och söndagen blir vår sista tapetserardag, och min sötnos L kommer till oss, så helgen kommer avslutas helt enkelt på allra allra bästa sätt. Tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar