En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

tisdag 24 januari 2012

Gnistrande snö...

Kom hem från jobbet, ensam hemma..L på övning...Jag åt lite mat...pratade i telefon med en arbetskompis..tände smålampor i huset..bäddade så vi skulle sova gott och kom sen på att det vore skönt att få lite frisk luft..Hoppade i termokläderna och letade upp en pannlampa och gick ut på gården...tittade mig omkring och undrade lite vad jag skulle hitta på...Eftersom några centimeter vacker gnistrande snö täckte uppfarten så körde jag igång med lite finskottning! Tänk vad så lite snö kan göra en människa så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar