En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 15 april 2011

Vårflod...

Våren är här... vilken underbar årstid!! Det har hänt så himla mycket och jag har inte riktigt kunnat ta in allt som händer runt omkring, men i måndags när vi var på räddningsnämndens möte i Kopparberg och jag såg den här fina ån..med allt vatten, solen och ljuset..så kände jag mig så glad.. jag andades in den sköna luften och bara njöt av livet och värmen..kändes så fint... Sen kallade dock plikten och jag fick slita mig från känslan, och vardagen fortsatte att lunka på... Och det har den gjort på himla bra sätt.. och idag har vardagen fått lite extra guldkant..jag turen att få dela en kväll med tre små sötnosar..titta in till mina kärlekar om du vill... då förstår du!

2 kommentarer:

  1. om ja vetat att du va på min hemmaplan så hade ja bjutt på fika så hade du fått sett mitt lilla snea gamla hus ja bor 500m från brandstationen de hade vart kul,ditt hus ser ju jättemysigt ut kram o hadebra Sten-Ove Refdahl

    SvaraRadera
  2. Hej Sten-Ove..nu blir jag överraskad att du hör av dig efter 100 år. Hur i hela friden hittade du hit? Kunde då aldrig tänka mig att du kollar inredning- och livsstilsbloggar!! Ha det så bra du med.

    SvaraRadera