En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 21 april 2011

Äntligen...

Jag har en klar bild över hur jag vill att rummen i mitt söta lilla hus ska se ut.. mitt sovrum har inte varit direkt prioriterat att få klart, däremot har jag sökt med ljus och lykta efter den säng som skulle passa perfekt. För några veckor sedan dök det upp två järnsängar på Blocket som mer än väl motsvarade mina förväntningar.. de var svarta, urgamla och hade såna där små hjul på benen..ja ni som vet... Ni vet! Såå snyggt! Men jag hann inte med. De var sålda. Så efter ytterligare väntan och sökande dök den här upp..Ring ring en signal och det var klart! Hänga på vagnen och fara iväg.. Tack snälla fina L för att du följde med och hjälpte mig! Det som nu fattas är bara en lampa och lite fin vit färg på väggarna.. och sen måste jag få säga att det känns jätteskönt att inte behöva sova på golvet längre.. men som jag brukar säga, Den som väntar på något gott!!

2 kommentarer:

  1. ÅHHH nu vill jag ju komma för att hälsa på. Så spännande. Har två gardinstänger i lite gammeldagsstil om du vill ha, vita så klart. Har legat på min vind i typ två år :-) Tack för den lilla påsktitten. Kram kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Söta fina du.. Kom och fika nåndag vetja! Hoppas att godiset var gott och att ni fick en jättefin påskafton!! Tänker på er varenda dag!! Precis varenda dag. Ses snart!! Kramkram

    SvaraRadera