En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 11 april 2011

Trådlöst...ehh....

Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kan säga att internet är trådlöst!! Kära söta någon.. se här! Jag får en anafylaktisk chock på alla dessa sladdar som ligger över golvet. Hur kan man ens komma på att säga TRÅDLÖST??? Telia skatbo tycker jag låter tusen gånger bättre. Huuu..

2 kommentarer:

  1. Åhhh...underbaaaaart att du är tillbaka!!! :D Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns jätteroligt att komma igång igen! Idag bär det av till färgaffären!! Vet du vad jag längtar till fredag!! Ska bli såå roligt! Det kommer bli fullt race här på Knipes!! Barn och leksaker ööööverallt, underbart!! Kraam

    SvaraRadera