En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 13 april 2011

Pepitaruta...

Tänk..jag är galet förtjust i pepitarutigt tyg! Så nu har jag varit till affären och inhandlat lite sådant, och mattor som kan passa till.. att jag sen skulle välja en grå färg på rutorna var lite av en högoddsare. Jag är vanligtvis inte så förtjust i den färgen.. men i vårt kök kommer det bli suuper! Sen lite spets på det och sopkvastskaft i fönstret så är det klart! Ska sy ett litet stycke att hänga framför diskmaskinen ochså..men nu bär det av till färgaffären.. barnens rum ska ju också piffas till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar