En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 24 april 2011

Med värme...

Det har varit en påskhelg olik alla andra.. i religiös betydelse vet vi ju att påskhelgen står för död och sedan liv...för mig blev det oxå så, fast ur känslomässig betydelse.. känslor har dött och känslor har fått liv..människor har visat sin äkta ofina sida, och andra människor visat sin äkta underbart fina sida..Och jag upplevt sånt som jag aldrig någonsin upplevt i hela mitt liv..Så påskhelgen 2011 kommer alltid finnas i mitt minne.. Året jag fick fri sikt.. Mot framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar