En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 24 april 2011

Knutna band...

Vilken överraskning jag fick när R och hennes dotter E stod utanför vår dörr. Jag blev såå glad!! Vi pratade och skrattade, tittade runt i mitt söta lilla hus och satt sen vid köksbordet och resonerade om livet och ditt och datt.. och se på fotot..vilken jättejättefin present de hade med sig! En så vacker ängel.. Och när jag sitter och ser på dessa två vid mitt bord.. kommer tanken automatiskt.. Änglar finns. Mitt ibland oss.. livs levande.. och att få knyta band till dessa underbara änglar är en gåva så stor så stor.. Jag känner en djup tacksamhet och värme för alla mina vänner.. underbart äkta fina människor som finns i min närhet.. alltid beredda att fälla ut sina vingar som skydd... Tack snälla för att Ni finns.. alla mina änglar. Ni vet vilka ni är...Jag hade inte klarat mig utan er...

2 kommentarer:

  1. Visst finns änglar bland oss <3 kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vill krama dig Malin.. Kraaam.... Du är en ängel.. och du finns i mitt hjärta.., och snart.. snart ska vi sitta och prata och fnissa lite över allt som händer mellan himmel och jord..

    SvaraRadera