En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 25 november 2010

Litet kvällspyssel...

Min mamma plockade en hel påse med kottar åt mig på en promenad i Ulriksbergsskogen.. och det känns verkligen jättefint att lägga dem i en liten fin korg i hallen, tänker på mamma, och jag tänker på "min" skog.. Ljus med vackert stelnat stearin brinner intill i sina gamla ljusstakar.. Och imorgon ska jag träffa en god vän i Säter, sen ska vi åka till Västerås på citywalk..och hon har lovat visa mig en inredningsbutik med maaaasor av sånt som hon säger, "Deet kommer du att älska Maria! Och vet du vad? Man kan dricka kaffe där oxå!! " Inredning lantligt,vitt och gott kaffe. PÅ ett och samma ställe! Det är verkligen trevligt med lite torsdagspyssel och tänka på nyfikenfredag! Åter till strykjärnet och resten av pysslet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar