En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 8 november 2010

Behöver inspireras...

Solen lyser utanför vårt fönster.. färgerna är fantastiska och luften är frisk.. Det är en underbar dag! Jag har köpt två nya böcker.. en av böckerna är Inred lantligt inne och ute med Anna Örnberg. Jag tyckte den var jättejättefin! Det fanns såå många fina bilder och ideér på hur man på ett enkelt sätt skulle kunna göra det där lilla extra.. och det är helt i min stil..Det behöver inte vara märkvärdigheter från dyra butiker, man kan ta nåt från naturen, logen eller nån loppis och göra om den till något nytt.. till något eget hos oss.. Här ser ni hur jag bullat upp inför premiärläsningen med nybryggt kaffe i en perfekt kaffemugg, och till det en nybakad kanelbulle... Mums!! Tack tack konditoriet i stan, tack för att Ni finns!! Jag känner hur inspirationen försiktigt åter börjar väckas till liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar