En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 13 november 2010

Imorgon...

Pyssel... det kommer bli en underbar pysseldag! Vi har advent och jul som väntar... Snart byta gardiner och mattor... in med små granar och sätta upp julstjärnor och hjärtekransar... Imorgon ska jag klippa, klistra och skapa.. sen fixa på logen.. För vet ni. Jag röjde faktiskt ut en stor stor hylla därute.. den står nu tom. Det är åtta stora hyllor..och för min inre syn såg jag hur jag fäste bred spets på hyllkanterna och fyllde hyllorna med gamla glasburkar och flaskor från förr, och hur juteväv skulle kunna avskärma från sidan och fungera som vackra väggar...Sen halmbalarna... ja.. advent och jul. Ni är efterlängtade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar