En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

tisdag 23 november 2010

Gardiner...

Äntligen fick jag upp de fina gardinerna med spets! Jag blev så himla glad när jag fick tipset att använda ett kvastskaft som gardinstång och placera inuti fönstersmygen istället för att borra hål i väggen, eller i den fina listen som sitter utmed fönstret.. Tack L! Sen var det lite trixit att få in sladden i julstjärnorna så de blev att hänga som jag ville.. men till sist så.. Och tänk om dygnet hade ett par timmar till som man enbart kunde ägna åt hem och mys! Nu när klockan börjar närma sig 21, så är det dags att börja tänka på annat.. Men adventspysslet har börjat på riktigt.. och för varenda dag kommer det bara att bli bättre och bättre.. på alla vis.

2 kommentarer:

  1. Fiint det blir!! :D Dax för en adventsfika hemma hos er snart kanske!! ;) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja vet du! Det vore jättejättekul om ni kom över en sväng! Tänker på er varenda dag! Å imorgon blir det julklappshandling till alla fyra söta småpigor, superkul!! Kraaam

    SvaraRadera