En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 28 maj 2010

Humle på vår gård..

Såå himla glad jag blev när min opsysterkollega sa att hon hade lite humleplantor över, och som jag gärna skulle få! Idag for jag förbi hos henne.. och en hel kartong fylld med Humleplantor gav hon mig! Så idag har jag ägnat mig åt plantering, och det kändes verkligen jätteroligt!! Plantorna fick sitta på olika ställen i trädgården. På fotot ser ni hur den ena sitter intill ett gammalt plommonträd.. ett träd som tyvärr inte kommer leva så länge till... MEEN, min dröm är att det gamla trädet så småningom ska bli överväxt med humle och utgöra öppningen till vårt utomhusbadrum!! Ååå vad fint det ska bli! Jag har en underbar bild framför mig hur jag inreder den fina paviljongen som nu står på logen och vill ut i ljuset... och hur vi sen ljumma sommarkvällar badar i badkaret och njuuter av livet!! Tack Snälla Karin... Du hjälper mig på vägen mot min dröm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar